esmaspäev, 21. aprill 2008

Matthews Pub, A Coruña, 21.04.08


Meie teine 'kodu' siinses sadamalinnas - iiri pubi Matthews Pub, mida peavad iirlastest kaksikvennad Finbar ja Declan. Mina sain alles kolmandal korral aru, et tegu on kahe erineva inimesega, seega oli piinlikke vòi imelikke momente küllaga. Ütled inimesele 'tere! ja olemegi tagasi' ning ta vaatab tuima näoga sulle otsa. 'a me olime ju eile siin?' - 'ei tea, ma näen teid esimest korda' - 'ära jama, ise valasid meile òlut ja väitsid, et teil on Hispaania parim Guinness!' - 'Eile ma olin kodus ja vaatasin telkust vutti...' Viis minutit hiljem tuleb ta tagasi ja teatab kavala näoga 'aaa, tegelt oli eile tööl mu kaksikvend - ma näitan teile pilti, kui te ei usu...' Ei uskunud küll tükk aega, isegi kaksikvenna kohale saabudes ajasime kòik liigse alkoholi süüks.
Aga tegelikult tulid vennad ca 20 aastat tagasi tööpuuduse käes vaevlevalt Iirimaalt Hispaaniasse inglise keelt òpetama ning 7 aastat tagasi avasid siinse kòrtsu. Ning nende valatud Guinness on tòesti parim seniproovituist....

Kommentaare ei ole: